21.3.11

Vitt och inte helt perfekt

Det här med att läsa tidningen på nätet är ju en smart sak när man inte hinner springa och köpa lösnummer hela dagarna. Nog för att jag prenumerar på allt för många magasin men Sköna Hem är en av dom som jag fortfarande bara köper ibland. Väl inne på deras sida föll jag genast för det här fina hemmet som du kan läsa allt om [här]. Det är en gammal skola från slutet av 1800-talet där en norsk keramiker skapat ett fantastiskt hem med den klassiska vita basen. Nog för att det säkert är stylat för just det här repotaget men jag tycker att det känns ganska okomplicerat och avslappnat när man tittar igenom alla bilder. Inte så stelt och perfekt rakt igenom som det ibland kan vara. Sånt gillar vi!

2 kommentarer:

anna k. sa...

Kul att du gjorde ett inlägg om det här superfina hemmet, jag fastnade också för det!!

Pia sa...

Jag skriver under på det!