22.11.10

Semester?

Snart är det jul och jag ägnar arbetsdagarna åt att binda julkransar och packa upp årets julpynt, men jag kan inte säga att jag är så sugen på jul än. Försöker få till en minisemester i februari med en kompis eller två om tid och pengar räcker till.. Inte ens en vecka, kanske fem dagar...? Till låt säga.. Kanarieöarna? Lite sol, massor av mat och vin och nån avstickare från hotellet då och då. Det får nog bli min julklapp till mig själv. Även om den där solsemstern säkert slutar med en weekend hos Mormor på Gotland..
Har ni kommit i julstämning än eller fantiserar ni också om solsemster?
Jul blir det i vilket fall som helst och det tänkte vi fira med tävlingar så här lagom till första advent. Håll utkik!

1 kommentar:

Rose Garden Malevik sa...

Låter grymt skönt med lite värme....för nu kommer snöstormen :)
Ha det gott
Håkan