3.11.10

Dags för nytt kök!


Sitter hemma och väntar på att en snickare ska komma och titta på mitt kök.. Jag har inte gjort min "hemläxa" ordentligt för jag vet inte riktigt hur jag vill att det nya köket ska se ut. Snickaren tycks inte ha allt klart för sig han heller, för han skulle ha varit här för en halvtimme sen. Jag fortsätter att leta runt bland bilder på kök... Hur söt är inte den här spisen och hur häftigt vore det inte med hyllor hela vägen upp i taket så att man behövde stege? Vita luckor blir det men bänkskiva, spis, kylskåp och allt annat därtill har jag inte bestämt än.. Åh, att det ska vara så svårt.. Men fint ska det bli, det lovar jag!
{Bilder från Martha}

4 kommentarer:

Ylva sa...

hehe, surfa lugnt på du. Hantverkare går efter annan klocka så är det bara :)

anna k. sa...

Vitt blir ju en superfin bas i ditt kök, kanske en marmorskiva skulle bli fint med tanke på att det var vanligt när ditt hus byggdes? Gällande kylskåp så borde ju en tuggummirosa SMEG vara nåt :)

Charlotta Ward sa...

Jag alskar bild nr 1 och haller absolut med ang hyllor hela vagen upp!

Kolla aven in Kvanum for ideer och underbara miljoer. Deras websida ar full av fina bilder!

Lycka till!

Kram
xx Charlotta

Daniela sa...

Det är inte helt enkelt att veta hur man vill ha det. Samlar inspirationsbilder till vårt kök för fullt med just nu, men det finns ju så mycket som är fint!