25.11.10

Dagens favoriter



Ute yr snön och det börjar lacka mot jul. Just nu spanar jag mig fram mot någon form av julstämning, men på vägen hittade jag det här;

1. Vin och spritflaskor brukar allt som oftast gömmas undan i något skåp eller skafferi. När jag såg den här bilden blev jag lite paff över hur snyggt det kan bli om man använder vinflaskor som en inredningsattiralj - vad tycker du, snyggt eller fult?

2. Kirkwood chair - älskar formen och det faktum att stolen är gjord av bl.a. gamla viktorianska golvbrädor! Från Hendzel+Hunt.

3. Mjuka linneservetter! Vilken måltid som helst blir lyxig om man dukar med servetter! De här ljuvliga styckena kommer från Matteo.

2 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

S
U
P
E
R
F
I
N
T

Å visst kommer julstämningen snart :)
Ha det gott
Håkan

anna k. sa...

Håkan: TACK!! Jag hoppas att julstämningen infinner sig snart - jag är ju faktiskt en julfantast!