30.5.10

Det ultimata skåpet!

För nån månad sen var jag förbi Garbo Interiors igen. Där stod det. Det-ultimata-skåpet! Tyvärr så blev min bild av skåpet allt för dålig för att visas här. Jag blev jätteglad när jag såg att de lagt ut det på sin hemsida för det här måste jag ju dela med mig av! Jag bara gapade när jag såg pjäsen, för ja, det är en pjäs - rent ut av ett konstverk! Jag kan ärligt säga att jag slängt ut soffan (för att få plats) om jag hade 100.000 papp till övers. Fast jag hade nog behövt förstärka golvet :)


4 kommentarer:

Pia sa...

Läckert! Ser ut som om det stått i en verkstad eller nåt...

Lysande ögonblick! sa...

Så himla vackert.

anna k. sa...

Pia: Det skulle jag nog tro, att den stått i nån slags industrimiljö.

Alexandra: Visst är det synd att man inte är rik ibland va!?

Antikladan i Lilla edet sa...

Verkligen maffig. Påminner om ett skolskåp, sådana man låste in böckerna i.. Kanske det var det??
Fast detta är finare..