10.2.09

Jag och mitt stora ego!

Näe, inte är det någon risk med att jag ska blogga om ämnen som inte känns som jag... För har man ett sånt stort ego som jag har :) så kan jag bara skriva om saker som intresserar mig, allt annat skulle ju vara lite... krystat. Några av er verkade lite oroad över att jag skulle ge mig på saker som inte riktigt är jag och det kommer alltså inte att hända - trust me! MEN, orsaken till att jag frågade var att det är så lätt att snöa in sig i sina vanliga hjulspår. Om någon av er sa; Jag vill läsa om myror, tja då finns ju faktiskt chansen att jag kan upptäcka något nytt som jag tycker är spännande! Vem vet, jag kanske skulle överge inredningsbloggandet och nörda in mig på just myror :) Ni förstår nog vad jag menar!

'Lollo' kom med den strålande idén att jag borde skriva nåt om bröllop och jag håller med! Finns det något mer fruktansvärt, dyrt, jobbigt och alldeles... alldeles fantastiskt underbart som bröllop?! Kanske man måste ha gjort det själv för att drabbas av samma sjuka... Jag är värsta bröllopsfanatikern nu förtiden och propagerar för alla -Gå och gift er!! {Kanske lite konstigt eftersom det var en hemsk pärs som jag förhoppningsvis slipper göra om :} Så det är väl lika bra att hoppa rakt in i bröllopens underbara värld;

Hittade det här underbara paret hos Erin Hearts Court. Älskar deras klädsel och frisyrer! Visst är det värt att spana på andra tidsepoker när det gäller att välja klänning och kostym?!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du nappade på mitt förslag! Fina bilder men "outfiten" är inget för mig, vill ha det klassiskt!

sara sa...

Å du är tillbaka! Har kikat in lite då och då, men nu var det visst ett tag sen... Fina bröllopsbilder, till och med jag som inte är särskilt giftassugen egentligen blev lite lockad...

anna k. sa...

Lollo: Det är ju det som är det fina med bröllop - man gör som man själv tycker och vill, klassiskt är också helt underbart om du frågar mig!

Finfint: Jag försöker ta mig tillbaka till bloggsvängen, är så sugen men det hinns inte riktigt med som jag skulle vilja - men än är det hopp om "livet". Jooooo, klart du är giftassugen... Liiiite?!

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Kul att det börjar komma lite inlägg igen :) Häärliga bröllopsfoton! kram

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Cecilia sa...

Kul att du är tillbaka igen, vad du än bestämmer dig att blogga om!

kram Cecilia

anna k. sa...

M.How: Tack tack!

Cecilia: Kram på dig med!!

Evelina sa...

Det är super härligt att gifta sig... vi hade ett väldigt enkelt men så mysigt! Och jag fick ett helt års smekmånad...i Montreal!! Inte illa.

annelisol sa...

vi gifte oss ute i det fria,,helt underbart,,präste tyckte att det var lite varmt,,det är nu snart 5 år sen,,träbröllop väntar,ok hade bra

Anonym sa...

jippe,gift er gärna ute i det fria,,nice kram a piteå

Anonym sa...

hejsan gift er gärna ute i det fria,,kram a