13.11.08

Årets julpynt

Den senaste tiden har jag försökt plöja igenom alla dessa tidningar som jag prenumererar på. Av någon anledning har de hamnat bortglömda i ett hörn. Nu, som ni alla vet, översvämmas de flesta tidningar av underbara julhem, julpynt och julmat för hela slanten. I nån tidning visade de upp de här skönheterna från Rosendahl. Karen Blixens´s Jul Collection hör helt klart till ett av de vackraste julpynt jag har sett i år! Eller rättare sagt, på många år - här snackar vi samlingsföremål!
Tänk att smycka en hel gran med de här ljushållarna
- vore inte det vackert?
Jag hoppar högt! Lilla jag hade tur och vann det här hos Mia! Dessutom håller jag tummarna för att hennes stora projekt Ellis Corner blir en braksuccé - för visst låter det lovande?!

20 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Hej!
Grattis till vinsten :)
Så vackert julpynt! Det skulle man ha.....
Kram!

Hem och Lycka sa...

Tack för rara ord! Paketet är postat ;-)

Jättevackert julpynt.. kram

spetsar och änglar sa...

Grattis till vinsten!
Åhhh vilket vackert julpynt.

Ha en trevlig helg
Kram
Heléne

Ingunn LGF sa...

Gratulerer! Nyyydelig julepynt! Tenk å ha et tre fullt av sånt..

Ha en flott helg, klem fra Ingunn

Casa Loda sa...

Grattis till vinsten! Vilket vackert julpynt du visar.
Trevlig helg/Annika

marianaskeramik sa...

Verkligen fina grejer!! I LIKE!!
Grattis till vinsten!
ha de gott
marianaskeramik

Anonym sa...

Åh så fin! Hoppas att du haft en fin helg.

En inredoholic sa...

Grattis, underbart vackert!

Önskar dig en bra start på veckan. Kram Jannice

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Wow vilken vinst!
Grattis!!
Verkligen fint!
Jeanette

n o r d i n g å r d e n sa...

Så otroligt vackert... och vilka knivskarpa bilder! Grattis till den fina vinsten och ja, Ainas julstrumpor är sagolikt fina! Mari.

Rossana sa...

Great Blog ! Beautiful pictures too
Rossana

Boktokig Eva Boström sa...

Håller med... Alldeles underbara julpynt!!!!

Grattis till vinsten önskar jag med!!!

Anonym sa...

vill du vinna ett specialdesignat berlockarmband från by M? Var med och tävla på min butiksblogg där jag även säljer luffarslöjd/trådtjack och andra saker i Shabby Chic :)

kram /Marielle

Tulipa sa...

Så vackert!
Kram Tulipa

Anonym sa...

Att ha levande ljus i granen vore fint!

Anonym sa...

Missa inte årets smartaste produkt!
Automatisk julgransbevattning för 150 kronor!


Jag var precis inne och tittade på julklapstips på PID.Se som har så mycket roliga och snygga saker.
En underbar produkt för iår är ändå deras automatiska julgransbevattning bara 150 kronor!
Ta en titt på http://www.pid.se
Såg att dom även öppnat inredningsbutik på riddargatan 25 som jag skall gå förbi i veckan.

/Sarah

Anonym sa...

Helt makalöst fint!!
Ha en riktigt skön helg
kram ♥

Miss Agda sa...

Åh vilka fantastiskt fina saker!!!

På min gatan i stan sa...

Fint pynt! :-)

Ellis Corner kommer garanterat bli en succé! :-)

Kram!

Mjuka sa...

jÄTTEFINT julpynt!! Vill ha!!
kramar Malin