15.1.08

Tulpanens dag!

I dag är det ju tulpanens dag! Jag önskar att jag kunde skicka en bukett till var och en av er som slinker in här med jämna mellanrum. Jag har sagt det förr, men det tål att upprepas - ni förgyller min vardag! Tyvärr så räcker inte tiden riktigt till att svara på alla kommentarer varje dag, men jag läser dem alla och förundras över hur driftiga och rara ni alla är! Sååå - ett stort fång tulpaner till er alla!!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Today is the day of the tulip here in Sweden. I wish I could send, each and everyone of you visitors a bouquet of fresh, crisp tulips! I have said it before, and I will say it again; You all make my days worth living! I´m afraid that I dont´t have the time to respond to all of your comments nowdays, but I read all of them - and each and everyone of you amaze me with your wit and sweetness! Sooo, a big bouquet of tulips to y'all!

Image: I found the supersweet tulip girl by Red~Star here.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Uppdatering: Madicken berättar om en livsviktig sak som berör alla kvinnor. Läs och följ hennes uppmaning - jag gör det!

13 kommentarer:

Gry sa...

Så sött fotografi!

Du förgyller min vardag me´ ;-)

Tips: jag har en uppmaning till alla kvinnor på min blogg idag...

//kram Gry

Marie sa...

Här kommer en bukett tulpaner till dig, du förgyller min vardag också.

Kram Marie

anna k. sa...

Madicken: Men puss på dej!!! Jag kikar genast in och ser vad du hittat på!

Marie: Men gulle du!!!

Spets och snor sa...

Nyss var det 60! Höll på att sätta andan i halsen :-)

anna k. sa...

Spets och snor: Jaa - det förstår jag verkligen, jag skulle ju få skrämselhicka av förtjusning :D

Anonym sa...

Fint foto- nu vill man ha sommar!! Jag ska se om jag hittar tulpaner idag! kram Joa

Anonym sa...

Hei :-) Så koselig blogg du har! Mange inspirerend bilder! Nydelig tulipan bildet!

Anonym sa...

fin bild.. älskar tulpaner!

Anonym sa...

fin bild.. älskar tulpaner!

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken urgullig tulpanbild!! En tulpan till dig med... Mari.

anna k. sa...

Joa: Hoppas du hittade dig ett knippe tulips idag!

m&co: Tack - det värmer!

Fredrik: Mmm, bara ljudet från blommorna när man tar i den får mig att rysa av njutning :)

Marie: Ett knippe till dig också!

Design i tid och rum sa...

hej! fint blog du har, brukar titta in ibland kram !

Anonym sa...

Lägg av, hur kunde jag missa det. Jag som tycker att tulpaner är sååå fina. *snopet* Men jag har hittat till din sida i alla fall. Nu ska jag läsa vidare och se vad du är för en filur.

Ha en bra dag.

/Deesajn
www.metrobloggen.se/deesajn