7.1.08

Sju sanningar om mig själv

Madicken har utmanat mig till att avslöja sju sanningar om mig själv. Eftersom jag har SÅ svårt att välja ut personer att skicka utmaningen vidare till, så gör jag det här på mitt eget lilla sätt. Vill du vara med och berätta sju saker om dig själv, så utmanar jag dig att haka på! Och det är klart att du ska haka på, för det är ju kul med värdelöst vetande!

1. Jag är barnsligt förtjust i allt som heter kungligt. Jag älskar min kung och skäms inte ett dugg :) 2. Jag älskar pizza, men är otroligt konservativ och äter alltid samma sort. Salami och feta rockar FETT :)

3 . Jag var en riktig partyprisse och festivalräv innan jag träffade O. Nu är jag en tråkmåns och älskar varenda minut! Fast jag skulle gärna åka till Roskilde festivalen "en sista gång"! 4. Jag är totalt beroende av den här sajten. Det är sååå vidrigt och ack, sååå skoj :D !

5. Jag är även beroende av den här sajten. Prova du med, den förenklar allt! 6. Jag är i princip döv på ena örat. Jag har samma hörselfel på örat som Grissom i CSI :)

7. Jag hatar mygg (för de ÄLSKAR mig) och fuktigt väder!!

Japp, det var sju saker som ni kanske inte visste om mig :)
Allt illustrerat av vackra saker från Blomsterhuset.

- - - - - - - - - - - - - - - -

The blogger Madicken wanted to know 7 truths about myself. So here goes:

1. I love anything "royal". I love my king and I´m not ashamed of it at all :) 2. I love pizza but I always eat the same kind/sort. Salami and feta cheese rocks! 3. I was a total partyanimal and loved musicfestivals before I met my darling O. Now I'm such a bore, and love every minute of it! But I would love to go to the Roskilde festival one more time. 4. I'm totaly addicted to this site. It´s sooo awful but oh, sooo much fun! 5. I´m also addicted to this swedish site where you can follow your favourite bloggs. I'ts now really simple to follow all great blogs. 6. I'm more or less deaf on one ear. I have the same "problem" as Grissom in CSI. 7. I hate mosquitos and damp weather.

So this was 7 uninportant things about myself :) All pictures comes from
Blomsterhuset.

2 kommentarer:

Gry sa...

Visst är det kul att få veta en massa strunt! Bra att du antog utmaningen, tycker jag- annars hade jag inte fått reda på dina onödiga men ack så nyttiga sidor, hi,hi...Tänker särskilt på kändissajten ;-)

Kram Gry

anna k. sa...

Madicken: Aha, en syster som älskar kändisskvaller?! Det är ju för kul alltså :D Kram på dig och tack för utmaningen, den var kul!