27.1.08

Rose Tattoo II

Jag får vårkänslor av Caroline Zoobs nya porslin!
Se mer här.

23 kommentarer:

Martina sa...

Fränt! Den ser ju precis ut som ett gammalt loppisfynd. Hon har verkligen lyckats återskapa stilen.

Vanilladreams and humblebees sa...

Underbart porslin!!!

Tokig i kannor... Den där vill jag ha! Fina ljusstakar har du också... vackra bilder!

Kramar från Jenny
--<-@

Karin sa...

Så sött så sött! :)

IKT i min vardag sa...

Har missat lite inlägg här såg jag...
Fin kanna, superduperfina vimplar och fina bilder!

Hälsningar Linda

www.nestorforlag.se sa...

åh vad mysigt, älskar kannor, men använder dem sällan så de blir alltid stående längst in i kökskåpet...

White Season sa...

Å vilket fint porslin, hade jag missat! H det bra, // Malin

Hem och Lycka sa...

Oj, ja, det förstår jag, vad vackert! kram

Lilla Blanka sa...

Åh vilken underbar kanna, gammaldags och charmig...
och vilket skåp den står på sedan..mmm ett sånt hade inte heller varit dumt :)
Kram
Mia

linnea-maria sa...

Riktig torparromantik. Den är jättevacker /linnea-maria

Anonym sa...

Den kannan är verkligen superfin!

Radhusdrömmar sa...

Jättefin kanna.

Jag gillar sånt.


Kram Johanna

Anonym sa...

rosor på kanna, så underbart.
du har en jättefin blogg som jag regelbundet följer med stort intresse!

välkommen till min nystartade blogg! kram lotten

lottens vita och gröna sa...

oj då här är länken till mig! välkommen! lotten

Stämningsfullt sa...

Åh så fint! Tänk att få duka med det på en bricka en solig sommarmorgon.....

Anonym sa...

so beautiful!!!

Unknown sa...

Den påminner väldigt mycket om en gräddsnipa & sockerskål jag har efter min kära mormor. Väcker verkligen nostagiminnen till liv!
/B
www-lyckligagatans.blogg.se

Randi sa...

Så bedårande! Perfekt för en syrenberså!
Åhhh... va´ jag längtar ....
Kram Randi

Anonym sa...

Hola! Como estas?

spetsar och änglar sa...

Väldigt vacker kanna!!Och jättefina vimplar.Ha en härlig dag/Kram Heléne

Anonym sa...

Underbart. Påminner mig om vår/sommar på landet när man var liten. Blommiga tapeter och sommarängar :)

Tjohalia sa...

Åh vad söt kannan är! Kram Sandra

n o r d i n g å r d e n sa...

Gud vilken underbar bild, kanna och möbel!! Mari.

Strumpstickan sa...

Sååå vacker!