16.1.08

Pausbild

Även om jag mer än gärna skulle vilja blogga dagarna igenom så går ju inte det. Blommorna borde vattnas och tvätten tar ju inte hand om sig själv. Så idag kör jag pausbild och hoppas du kan drömma dig bort mot den kommande sommaren!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Even though I would love to blog all day long, I just can´t. The flowers need some water and the landry won´t take care of itself. So today, all I can offer you is this picture and hope that you will get nice dreams of the comming summer!

Image: Sköna Hem

12 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas du får ordning på tvätt och blommor, och ja, nog längtar jag efter sommarn nu när det är grått och så trist ute!

Stämningsfullt sa...

Så härlig bild! jag drömmer om sommaren och våren hela tiden just nu känns det som :)

anna k. sa...

Pia: Hmmm, tvätten ligger fortfarande i en hög... Bloggkoll.com fick mig att tappa koncepterna totalt :D

anna k. sa...

Stämningsfullt: Suck ja, fatta vilket väder det är? Regn och fem plusgrader i januari??? Tänk om man kunde få se lite himmel och nåt grönt iaf...

Jes/Vita villa vila sa...

Härlig bild! Kram Jes

n o r d i n g å r d e n sa...

...ja, vi njuter oss bort med den ljuvliga sommarbilden ett tag, jag måste också vattna, tvätta, måla, diska och dona... tur jag kan dräpa till med bloggen när jag reser, man hinner inte annars! Ha en fortsatt skön vecka och helg! Mari.

Anonym sa...

Jaa jag sitter gärna här en stund och drömmer mig bort til varmare väder och sommaren! En sån där vacker "säng-himmel" önskar sig dottern.. blev jag just på mind om nu! haha
Lycka till med vattnandet och tvätthögen! :)
kram

mikebike sa...

och vi får hoppas att det verkligen bli sommar i år. hur är läget med dig anna. jag trillade förbi här av en ren slump nu. får bokmärka. hoppas allt är kool.

Gry sa...

Inga problem....Jag drömmer på!

Kram Gry

spetsar och änglar sa...

Ja alla måsten finns ju där och kallar på oss!!!Men en väldigt härlig bild visar du.En längtan efter sommaren får man allt!Ha det gott,visar också en sommar bild idag om du vill se/Kram Heléne

purple area sa...

Härlig bild, man längtar verkligen efter sommaren när man tittar på den.

Anonym sa...

Such a beautiful picture! I almost can feel fresh grass under my bare feet :)