19.10.07

Ordning och reda - vad är det?

Blev alldeles sjuk när jag såg den här bilden. En garderob som är snyggt ordnad och dessutom ordnad med stiiiiiil! I mina garderober står det amaryllisar, kläder huller om buller, en trasig spegel, en färggran bordsfläkt och annat krafs som inte har någon bra plats någonstans. Med andra ord så råder kaos. Klart att en GreenGate älskare som jag blir inspirerad när man får se hur fint det kan bli när man infogar lite ordning och färg i en garderob. Slutligen;

som kommenterat här den sista tiden! Datorn står fortfarande nerpackad hemma och frukostrasten på jobbet, räcker inte riktigt till för att hinna med bloggen. Med en stor puss till er ALLA önskar jag er en lång och skön helg!

Bilden: GreenGate förståss!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Klar garderob med stil!!

Anonym sa...

Huu så söt! En sån skulle passa ypperligt i dotterns rum.. Sen vet i tusan om den skulle vara i lika fin ordning.. så länge förstås! :)
kram

Randi sa...

Men så bedårande! De brukar ju annars se så anskrämliga ut.

Ha en skön skön helg själv!

Anonym sa...

Ordning och reda är nåt jag vill ha ! :)

Anonym sa...

Ja, garderober har en förmåga att skapa röra ;)

Engsroom sa...

Kanon fint, håller med!
Kankse är nått för mitt dressingroom!
ha en bra helg!
Ella

n o r d i n g å r d e n sa...

Tja, jag kan ju säga att det ser INTE ut så i min garderob : ) Den var ju jättefin! Trevlig helg du med!! Mari.

Anonym sa...

Stilig!! og jeg som ikke har klart å rydde bort sommerklær ennå :( det er bare rot i våre skap også her nå. Huff... når skal jeg få tid???

Anonym sa...

Hej Anna! jag har själv precis städat, och rensat i min fina garderob. Men den är ju också ny! från -06 och det är betydligt roligare och lättare att städa en ny fin garderob! min är från Mirro med björk och frostat glas på dörrarna som man skjuter åt sidan.Dyrt men fantastiskt fin och praktisk!Men sakerna från green Gate är ju bara så fina burkar tyg, det är en skön skänsla att öppna ett skåp/garderob där det är ordning och fint, och till och med luktar gott! med någon god tvål eller doftpåse man lagt in. Kram Monica från Helsingborg

Handplockat sa...

ååh håller med helt underbart

*suck* vill ha

ha en go söndag

Anonym sa...

Det var verkligen ordning och reda...med stil...så söta prickiga hängare...vill ha...mvh "M"
Hjärtan på tråd

Maria sa...

Verkligen toksnygg garderob...men det är ju inte lång stund man skulle lyckas ha den så fin...innan man skulle "knö" in alla sina andra omatchande pryttlar, men snyggt det var det!!

My White Cottage sa...

Underbart snygg garderob!!! Hade helt missat att GreenGate hade sån typ av förvaring, köpte själv liknande fast helsvart på det stora varuhuset förra veckan. Hade ju hellre velat ha en prickig variant! :)
Ha en skön vecka! Kram Jenny

Tingeltangel sa...

Åh så fint. Vill också ha! Sedan måste man bara disciplinera sig och aldrig pula in något som inte passar in i garderoben.

Sanna F sa...

Vilken supersnygg garderob!!! Jag gillar också Greengate!

Hem och Lycka sa...

Vilken läcker garderob, man blir ju glad när man tittar in! kram