5.9.07

Det lackar mot jul - eller?

Eftersom det visat sig att ni är världens bästa tipsare när det gäller både stort som smått tänker jag nu ställa en fråga: Har du någon idé om vad du vill läsa om här på bloggen? Jul, porslin, mjukisdjur, personliga frustrationer eller... tja, vad? Nu när höstrusket kryper på märker jag att fantasin tryter lite så... Kom med tokroliga och spännande förslag på vad ni vill hitta här!

Gud, jag utnyttjar ju er helt skamlöst alltså :)

Bilderna: House Doctor firar jul!
Any suggestions on what I should write about? If you have a brilliant idea, please write a line or two :)

15 kommentarer:

Anonym sa...

Inte Jul än, snälla!

anna k. sa...

Anders: Joooooo!!! :)

Anonym sa...

Julen får gärna vänta en månad till för min del! :) Det är roligast att läsa inlägg med en personlig vinkling och så njuter jag av dina fina bilder. Mer av dem tack!! :D

P.s. House doctor är iofs inte dumt det heller. :)

anna k. sa...

Karin: Eh, jag får nog svårt att köra julprylen med andra ord :) Tack för din kommentar, en liten ledtråd på vägen!

Desiree sa...

Lampor och ljus är alltid kul både roliga design lampor samt stearinljus och söta lyktor till värmeljus. Det passar ju hösten till och bidrar med fin mysfaktor.

Hulda sa...

Artig! Jeg er også begynt med noen ting til jul. Har så mye jeg skal gjøre, så da må man gå i gang i god tid. Har masse syprosjekter på gang. Liker innleggene dine, og du tar fine bilder!

Apropo jul, så hadde jeg ei utfording på bloggen min i fjor høst. Utfordra folk til å komme med ideer til fin julepynt og dekorasjoner. Vi hjalp hverandre med å finne fine linker til gode ideer. Jeg har ei mappe på pc-en hvor jeg har gjemt alt. Det kan jo være en idè at vi får igang noe slikt i år også. Eller hva syns du? :)

Magdalena Martin sa...

TACK! :) min mail har totalt haverat i kväll, återkommer!! och jag kommer att gnugga mina geniknölar med photoshop i morgonkväll *skratt*
Ang tips, tycker det vore kul med härliga höst-mys-tips-att-göra-osv
Kram på dig!
Magdalena

My White Cottage sa...

Jag visar upp lite av mitt porslin idag och uppmanar alla andra som känner lust att hänga på! Det vore jättekul att se ditt porslin! Julen får gärna vänta lite till...
Kram från Jenny

Anonym sa...

Jeg er helt enig: jeg ELSKER jul, men ikke for tidligt, så virker det bare modsat - og man får kvalme...

Anonym sa...

Inte jul!!! (ännu)
Då hinner man ju tröttna på den innan den ens är här. I min värld är det fortfarande sommar;)

Jag gillar dina egna ingångar till saker och ting, din humor och din osvikliga känsla för stil.

anna k. sa...

Alla ni: Jag hör er - ingen jul än på ett tag :D Puss, ni är verkligen bäst!!

anna k. sa...

Hulda: Det låter som en jättebra idé! Kan inte du börja, du som gjort det en gång? Jag är med!

anna k. sa...

Jenny: (öh, är ju lite mosig i huvudet idag tror jag) Jag visar gärna upp lite porslin! Försöker återkomma i morgon fredag med det!

fingerspitz sa...

Jag hoppas på inspiration till ett litet projekt som jag ska börja med. Men det går inte i julens tecken.

September och oktober får gärna vara höstsköna för mig. Jag har visserligen redan köpt några julklappar men egentligen tycker ju jag att jul till och med i november är för tidigt... och granen får komma in tidigast den 22:e så att lillebror hinner fylla år.

Anonym sa...

Jul,jul, jul... Jag vill ha jul till varje pris! *älskar jul* Annars hur man har deet trevligt inomhus när utomhus är skittrist, när man knappt står ut med sin familj o blir blek som en palt i solljus. Såna tips emottas med stora o öppna händer! ;-)