12.6.07

Bohag

Jag fick ett jättetrevligt mejl från Patrik H. som gör en programserie på Tv4 Halland som heter Bohag. Som ni kan gissa så handlar serien om inredning och människor (som vi :) som brinner för just inredning. Jag fastnade för ett av inslagen som handlar om Marie som driver Slottsstallets Möbler & Interiör. Hon visar upp sin underbara butik och berättar om hur det gick till när hon sa upp sig från sitt jobb och kastade sig ut i det okända och blev med butik! Kolla in ni med, ett inspirerande litet reportage som kanske kan inspierera oss därute till att göra slag i våra drömmar!

Gör ett besök hos Bohag du med och se inslaget med Marie!

ALLA BILDER SLOTTSSTALLET OCH BOHAG.

7 kommentarer:

Susanne sa...

Vilken underbara människa hon verkar vara! :-) Så vacker butik. Modigt att våga satsa på sin dröm. Det skulle fler våga, bl a jag själv :-)
Må så gott!

Anonym sa...

Tänk om man bara vågade...usch att jag ska vara så mesig !

Vilka vackra bilder...måste kolla nogrannare på den sidan !

KRAM EVA

anna k. sa...

Susanne och Eva: Ja varför ska det vara så, att man bara går och drömmer och inte vågar? Hoppas inslaget kan inspirera till kommande stordåd!

Anonym sa...

Tack för ett bra tips! :)

anna k. sa...

Helena: Enjoy!!

Anonym sa...

Vilken underbar butik det verkar vara!...måste gå in på länken och kika! Tack för tipset! :)

Ann-Sofi sa...

Tack för tipset tittade på alla avsnitten(:
Slottstallet va superfint! Min dröm är också att äga en sådan butik.

Titta gärna in på min blogg(:

Ha det! Mvh ann-sofi.