27.4.07

Fredag

Wow, idag är det fredag och jag har ordnat mig lite långledigt. Under fyra dagar ska jag hålla mig inlåst i lägenheten och spackla. Tjoho :D! Mja, roligare kan man ju ha - men jag intalar mig själv att det kommer att bli såå mycket roligare när den här resan kommer mot ett slut. Det är då allt det roliga börjar - att inreda!

Jag önskar er alla en skön valborg med ett knippe ranunklar!

anna k.

Uppdatering 2/5: Tack för alla fina kommentarer! Just nu har jag problem med min uppkoppling (suck och åter suck) hemma så det kan dröja lite innan jag återkommer igen! But I will be back :D!!

Bilden kommer från Aftonbladet

28 kommentarer:

Anonym sa...

vad härligt med ledighet! skön valborg du med!! :D

n o r d i n g å r d e n sa...

En helt ljuvlig bukett med Ranunklar! Spackla lungt och ha en trevligf helg du med!! Mari.

Mrs M sa...

Oj, har du mycket att spackla? Jag hoppas att det går fort med spackelspaden så du kan njuta av det fina vädret :-)!

Anonym sa...

Ja, trevlig valborg. Jag ska "hem" till nära och kära och det ska bli helt underbart. Lycka till med spacklingen.

Anonym sa...

Grattis till omnämningen i Allt i Hemmet :)
Om du inte redan sett det, så har jag en bild inne hos mig. Glad valborg!!

Anonym sa...

Hoppas du får en fin helg trots en del jobb...

KRAM EVA

Anonym sa...

Ha det så gott!

johanna sa...

Hej
första gången jag kikar in hos dig,gud ilken mysig blogg o vilka bilder,hoppas det inte gör nått att jag länkar dig så jag hittar hit igen...välkommen att hälsa på hos mig...

dreamhouse sa...

åh då kommer vi pyssla samma sak! ska fixa till lägenheten innan försäljning.. varför är det först då man får ändan ur vagnen..;) ha en mysig helg!

Anonym sa...

Trevlig helg till dig:)
Tack för blommorna! Och lycka till med ert renoveringsprojekt. Vi kanske får utmana varandra om vem som blir klar först, vårt har ju också dragit ut på tiden......

Anonym sa...

Åh, så ljuvlig bild! Hoppas att du får en jättefin helg!

Anonym sa...

Grattis till omnämningen i Allt i hemmet Superkul!

♥ Pia... sa...

Ja säger roxå grattis har sätt in bilder jag med:)

Poppins sa...

Fantastisk vacker bukett!

Anonym sa...

Visst är det underbart med ledigheten framför oss! Ska bli sååå skönt tycker jag med, även om jag nu då inte ska spackla och ha mig! ;-)
Du har en helt underbar blogg, så jag kikar vidare och lär återkomma! :D
kram

Jordgubbar med mjölk sa...

Om jag inte sagt det förut säger jag det nu, åh vilken mysig blogg du har!! Och så fina och inspirerande bilder!

Dubbelörn sa...

Härligt att finna dig hos allt i Hemmet. Gläds så åt dig...

Kramar

MODERN COUNTRY sa...

Nydelige ranukler! I mine favorittfarger, hehe..Så dere holder på ja, ja det skal vel bli deilig å bli ferdig. Og som du sier, det morsomste er igjen, nemlig å innrede. Det skal bli moro å se hvordan det blir! Du får sparkle videre gumman, men ta en liten pust i bakken og kos deg litt og :)

Anonym sa...

Vacker bild. Trevlig valborg.

Anonym sa...

Spackelparty, roligare och snabbare, om flera hjälps åt..

Lavendel & Romantik sa...

Hoppas det går bra! ha en skön Valborg Kram/Majsan

Zandra sa...

Vackra! Hoppasdu hunnit med det du hade tänkt,skönt med lite längre avbrott iallafall :-)

Signes Vind sa...

Vilken trevlig blogg du har. å fina ranunklar också. Vilket underbart hus du visade som var till salu - önskehus verkligen men priset avskräckte!!

fingerspitz sa...

Jag hoppas att ni fick lite ledigt mellan spacklandet, jag har gjort tvärtom tagit helledigt i några dagar, skönt och välbehövligt. Trevlig valborg och sköna maj!

Josefine sa...

Hoppas att du också har haft en underbar helg gumman! Ranunklar är så underbart fina! :) Puss puss

Arga Mamman sa...

Underbara blommer och en härlig blogg! Hittade hit via "Allt i Hemmet" och jag kommer tillbaka!

Kram

Anonym sa...

Kjempefin bukett, håper du hadde en fin helg og at du snart er online igjen;)

Anonym sa...

Hej!
Vilken fin och inspirerande blogg!
Och vilka helt underbara bilder.
Får man lov och fråga vilken kamera du använder?!

Mvh//Maja