10.2.07

Skojakten sprack

för helt plötsligt började jag må... konstigt. Dopet sprack också för min del. En molnande huvudvärk och feber är ingen tjusig idé om man ska umågs med barn en hel dag. Maken har åkt i väg med kamera i högsta hugg (så jag får se lite i alla fall) och kort. Snopet. Jag hittade den här bilden hos XenaKiddle och jag tycker verkligen att den beskriver den där enorma glädjen man känner när man har ett lyckligt barn i sin närhet. Ha en fortsatt skön helg tjejer - själv ska jag ligga på soffan och tvinga bort förkylningen!!

Tack för tipset om Jerns - jag hittade faktiskt några par (i rätt storlek, tjohoo)!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Stakkars deg, nå har du vel vært nok syk for flere år fremover!!! Du får kose deg så godt du kan, og så må du har god bedreing!!!!

anna k. sa...

Karna: Taaack! På jobbet har vi varit sjuka i ett helt år, vi har turats om. Vi jobbar på ett vuxendagis helt enkelt...:(

A sa...

Näe vad tråkigt! Krya på dig gumman! Bra tips i förra inlägget, jag älskar scrap-papper, samlar gärna på mig, men är kass på att scrappa! Så andra användningsområden mottages alltid tacksamt! :)

Karin sa...

Usch vad tråkigt och typiskt! Kul med skorna iaf. :) Krya på dig!

anna k. sa...

Anna: Mm, visst är det något härligt lockande med vackert papper :D!

Karin: Eller hur! Tack och lov så känner jag mig lite piggare! Det var verkligen toppen med tipset om Jerns, så jag ska ta mig en ny titt till veckan!

♥ Pia... sa...

stackars dej...skickar ett par raggsockor och en stor kopp the av en god blandning...ha det så gott och stoppa om dej ..

Anonym sa...

Krya på dig!!

hulukvarn sa...

Oj vad tråkigt!! krya på dig!

Kattfot sa...

Äsch vad typiskt. Hoppas du kryar på dig!

Lime sa...

Hoppas du har det skönt i soffan och att du kryar på dej snart!

anna k. sa...

Pia, Hulukvarn, Sessan, Lime och Fröken Kattfot: Tack ska ni ha raringar - jag är uppe och hoppar på benen igen!! Tack och lov bara en 24 timmars släng!

Anonym sa...

Trist...bra i alla fall att du hittade skor:) Och att du mår bättre nu.

Anonym sa...

Superfina papper! Bra tips :)