2.2.07

12 kommentarer:

JULIEK sa...

For ett nydelig og vårlig bilde. Ha en jættefin helg du også : )

an angel at my table sa...

Min favorit lök!!Trevlig helg M

Anonym sa...

Å joda, det hjelper !!! Tusen takk og god helg :)

anna k. sa...

Julie, Anna och Optimisten: Ha det så gott i helgen tjejer!

Lusthuset sa...

Hurraaa!!! för pärlhyacinter vårens "budbärare". Det behövs verkligen nu innan våren kommer på riktigt. Ha en skön helg.

Anonym sa...

God helg til deg også, er ikke lenge før disse er i hagen nå...deilig!

Anonym sa...

Härligt! Vi har haft soligt töväder idag. jag har stannat inne dock...
Ha det bra!

Anonym sa...

Anna-se inn på min side nå, jeg har vår her hos meg jeg! I allefall innerst ved veggen i den lune kroken her.

Ingrid sa...

God helg til deg også! Snart er det jammen vår, og det blir deilig! :)

Anonym sa...

Åhh, visst är de underbart söta!!! Man kan ju inte annat än bli glad när man ser dom.

anna k. sa...

Lusthuset: Hihi, jag håller helt, fullt och fast med dig! Hoppas helgen blev bra!

Karna: God helg på dig med!

Nilla: Snart så är våren här!!

Optimisten: Jag kikar in hos dig - på en gång!

Ingrid: Oh, ja - längtan!

L8: Är det kanske färgen som gör att man bara smälter när man ser pärlhyacinter?!

Blommiga Karin sa...

Hej!
jag har också köpt pärl hyacinter i helgen,de är ju bara så SÖTA!