29.9.06

I min värld

är min man världens bästa man! Efter en överjävlig dag på jobbet så möts jag av käraste gubben vid spisen, lagandes den mest underbaraste mat! Italienskt, ostar, goda korvar, frukt, vin, behöver jag säga mer? Att lite mat och extra omsorg kan förvandla den grå vardagen till nyförälskelse - är helt underbart! Lite tända ljus och en bra film på dumburken så är jag som nykär! Jag hoppas att ni har älskade vänner i ert liv som ibland gör er vardag till det där lilla extra - det som gör livet så skönt att leva!!

Pöss på er goa vänner!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Du tar så fina foton och dit hem verkar så mysigt!

Nina sa...

What a man, what a man...
:)

Anonym sa...

underbart! Sambolivet blir man bortskämd av:) Min man är satt i arbete att måla om hyllor som vi köpte igår:) Det är oxå underbart:)

Ha en härlig helg!

JULIEK sa...

Å så koselig å høre : )

A sa...

Men, men you gotta love 'em! :D Låter som en riktig myskväll, ha en fortsatt trevlig helg!! :)

Lindas trädgårdsblogg sa...

Gott att höra! Hoppas lördagkväll blir lika mysig! :-)

Anonym sa...

Visst är det skönt att man får det man önskar sig när man som bäst behöver det: uppskattning, ompyssling, tröst, stöd, och överraskningar när man inte anar.... visst är en fungerande relation toppen! Jag har varit gift med samma man i 17,5 år, visst är vardagen jobbig (för alla) men de små guldkornen är toppen (såsom ditt "välkomnen hem") otroligt uppskattade! =)

Tone sa...

Så koselig, snill mann du har. Jeg er også så heldig å ha en sånn. Så gøy det var å se bilder fra hjemmet ditt. Ser ut til at dere har det veldig koselig hos dere :-)

Anonym sa...

Ditt bortskämda lilla stycke!!
Jeeesus vilken fin bild du tagit här:)

anna k. sa...

Girls: Det har varit en jättemysig helg och vi har gått och varit som nykära med allt vad det innebär ;) !!

Skönt att höra att fler av er har lika rara män därhemma!

Kram på er alla och hoppas att ni hade en trevlig helg!

Anonym sa...

Visst är det underbart när de överraskar sådär. Älskar när min karl ordnar med god och mysig middag, finns inget bättre. Verkar som ni haft det supermysigt! Är det du som tagit bilden? Superfin...ser helt underbart ut!

anna k. sa...

Malin: Vi hade jääätetrevligt! Och ja, det är jag som tagit bilden. Hittade silverbrickan på loppis förra året och nu får den tjäna som ljusbricka i bokhyllan (jag har en låg sak). Är jag bestatt av något så är det ljusstakar!!

Ninis74 sa...

Visst blir man glad när de anstränger sig lite.. =)
KRAM