31.8.06

Formex

Min stora dag? Jo, jag och Anneli gick på Formex! Vi har varit på mässan från tio till åtta, så gissa om mina stackars fötter värker!!! Min hjärna är helt slut av alla intryck, så jag ber att få återkomma under helgen. Jag ska på möhippa och lite annat, så tyvärr dröjer det lite. Om ni inte kan hålla er - kolla in hos Anneli, hon lär säkert göra en massa kul inlägg om Formex! Vi hälsade dessutom på allas vår husmus, Frida, och jag kan meddela er alla, att hon är en otroligt härlig och rar tjej! Missa inte Cult Designs blogg, live från mässan! Nä, nu måste jag knoppa gott folk!

/Anna

Bilden ovan är från Madame Stoltz monter.

9 kommentarer:

Anonym sa...

HUR orkar du??!!!
Jag är helt slut!
Vi får byta namn, jag känner mig inte det minsta flitig, däremot skulle jag inte alls ha något emot att lägga mig i en säng med nymanglade, svala broderade lakan, såna som jag vet att du gillar!
Tack för sällskapet, idag Anna! Det var jättekul - men jobbigt, jag tror att humöret tröt på slutet. Du får ursäkta en Pissmyra:) Kram på dig Gumman!

Anonym sa...

Å vad roligt! *avundsjuk*
:-)

Anonym sa...

Jag håller med förre talaren, Jag är också avensjuk!

vero sa...

Formex ska jag nog gå på idag. Verkar vara bäst att ta på sig ordentliga skor, om nu det hjälper :)

anna k. sa...

Det är fredag morgon och jag känner mig som en zombie - helt slut! Tack själv Anneli, it was a blast! Kram, kram!

Nilla och Lina: Japp, det var riktigt roligt att få spankulera runt och titta i alla montrar! Kika in hos A. och mig senare, så kommer det nog lite mer bilder :) !

anna k. sa...

Vero: Ta på dig de bekvämaste du har!!!

Snäckan sa...

Åhhh, nu blev jag såå avis. Vill också gå på Formex och insupa inspiration! Lycka till på möhippan! Kram

Anonym sa...

Oj vad trevligt ni verkar ha haft! Tror du jag är något avundsjuk? JAAAA! :) Nä men det är såå roligt att sitta på jobbet och arbeta istället för att gå på Formex med någon som är lika intresserad (inte är jag ironisk...nänä =)

anna k. sa...

Snäckan: Möhippan blev jättelyckad och en mycket stillsam tillställning. Vi gick på vitlöksälskarnas mecka nummer ett "Bröderna Olsson" - ett jättemysigt ställe där vitlöken står i centrum!!

Malin: :)! Jag ska hålla tummarna att du och ännu fler får chansen att gå nästa år!