25.5.06

Blue days are back again!

När man ser kollektionen från det danska företaget HouseStyle förstår man vart de hämtat sin inspiration!

"HouseStyles design leder tankerne hen på charmerende danske badehoteller, hvor sommeren nydes og leves som mere end en årstid. Der er plads til fordybelse, samvær og nærhed, og badehotellet er det fristed som danner rammen om en uforglemmelig ferieoplevelse..."

Visst kan man känna saltdoften och skönja det blå, blå ljuset? Det är så vilsamt och underbart vackert! På badhotellet vill jag stanna... några dagar till!

/Anna

Bor det en Husmus i dig med en stark romantisk ådra?! Då är den danska
Bolig Magasinet, tidningen för dig!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så vackert!

Anonym sa...

Tapetsering pågår..våden sväller...smet ifrån...åh, min gud.
Det här är Lantliv i sitt esse!!

Anonym sa...

Åh! Jag finner inte ord! Såhär ska det ju se ut!

anna k. sa...

Anneli:
Lycka till med 'tappseringen'! Beundrar dig för att orkar fixa. Jag har aldrig vågat prova. Jag har sett min mamma in action och inser, att det där kan jag aldrig lära mig. Tror jag.

anna k. sa...

Anna:
Visst känner man sanden mellan tårna?!