9.4.06

Påskmarknad på Överjärva gård!

I dag var en helt underbar dag med strålande solsken! Påskmarknad på Överjärva stog på agendan. Eftersom Överjärva bjuder på massor av kul gick vi först till hagen för att titta på alla små lammungar som skuttade runt. Hur söta (och populära) som helst!!

Bland alla marknadsstånd bjöds det på godis och massor av påskpynt till försäljning. En och annan glad unge njöt av stora bollar av sockervadd, vi mumsade på kaffe och kärleksmums i deras trevliga café! Massor av ungar, föräldrar och påskkärringar i salig blandning gjorde söndagsförmiddagen helt enkelt supertrevlig!

Om du aldrig besökt Överjärva gård, gör det, om du får vägarna förbi! Du hittar all info här!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var på väg igår, men just då jag satte mig i bilen började det spöregna, så jag styrde om kosan. Idag fanns annat på agendan. Tur du håller ställningarna!

anna k. sa...

Eller hur ;-) Vi pratade om hur vältajamat allt blev med vädret! I går var vädret för hemskt!

Såg din Frälsis förresten! Det stod utanför Kompostcentrum, målad i en fantastisk lavendelblå, eller rent ut sagt himmelsblå!

Ska se hur bilden jag tog blev...