25.4.06

En utmärkelse till...

...alla goa, rara flickor som finns där ute! Som tack för ni orkade lyssna på mitt måndagsgnäll ger jag er denna söta rosett som jag hittade på den finska sajten Ihana Living. Eftersom jag inte kan ett ord finska har jag ingen aning om vad det här egentligen är för något.

Titta gärna in på sajten, den är så sockersöt att man blir riktigt "tisdagssnäll"! Jag får hålla tummarna att de snart lanserar en svensk eller engelsk version - för ack så shoppingsugen man blir med lön på fickan!

Ha en god och snäll tisdag därute!

Kram Anna

17 kommentarer:

Hulda sa...

fin rosett! ha en fin dag du også! snakkes!

Anonym sa...

Precis en sådan blomma skulle jag behöva till min väska som jag stickat och tovat i maskin.
får prova om jag fattar finskan
annars kanske man ´kan göra ngt liknande själv.
vad mycket inspiration man får när man kikar runt på bloggarna , hur ska tiden räcka till, jag borde ha ätit frukost för länge sedan.

anna k. sa...

Cia: Det vore jättefint med en sån här rosett på en väska! Den verkar inte så svår att knåpa ihop själv!?

Jag håller med dig - man kan hitta massor av inspiration på bloggarna, det enda som är lite knepigt att hitta är tiden!!

Hulda: Ha en go dag du med!!

Anonym sa...

Det är helt enkelt en accessoar som man kan sätta på vad man vill.Trevlig shop som jag aldrig hittat förut. Hälsningar från Finland

anna k. sa...

Hej Catz!

Vad avundsjuk jag blir på dig som kan finska! En superfin nätbutik måste jag säga!

Anonym sa...

Åh, vilken dag du hade igår! Fy! Men vilken söt rosett. Var inne och kikade på den finska sajten - mycket fina saker!

Hoppas du får en bättre tisdag! Ha det gott!

Anonym sa...

Jätte söt! Håller med Cia - den är en perfekt väskrosett..

anna k. sa...

Ja, "hugga" det var en vedervärdig dag! Jag hoppas hämta in lite tårar och håller tummarna att bordet på Myrorna finns kvar!!

Hoppas, hoppas!

Anonym sa...

Hej Anna!
Jag har bara lite snabbt kollat på dina inlägg medan jag varit borta och jag måste ju säjga att du förtjänar en guldstjärna:)
Vilka fina inlägg och inspirerande bilder! Och tack snälla, för din fina hälsning när jag var i Köpenhamn.
Nu börjar en oändlig följetång av inlägg därifrån. Hoppas du står ut!
Kram Anneli

Anonym sa...

Hej Anna!
Jag har bara lite snabbt kollat på dina inlägg medan jag varit borta och jag måste ju säja att du förtjänar en guldstjärna:)
Vilka fina inlägg och inspirerande bilder! Och tack snälla, för din fina hälsning när jag var i Köpenhamn.
Nu börjar en oändlig följetång av inlägg därifrån. Hoppas du står ut!
Kram Anneli

anna k. sa...

Kära Anneli: Tack ska du ha för alla fina och uppmuntrande ord! Självklart väntar vi på den spännande följetongen!!!

Gott ska avnjutas sakta - då räcker det längre!

Anonym sa...

Söt hemsida du hittat förstår att den heter Ihana Living, Ihana betyder ju underbar.

Anonym sa...

Jag råkade se den här sidan i en Google-annons: http://www.tengberts.se/. Något för dig kanske?

Anonym sa...

Tack själv för en toppenblogg söta frun! :D

/Anna

Lindas trädgårdsblogg sa...

Så mycket fint!

anna k. sa...

Hej alla rara!

Med en krånglande uppkoppling har jag inte hunnit med er som jag skulle vilja!

Gör ett nytt försök i kväll och TACK för alla glada tillrop!

Ni förgyller min onsdag!

Kram Anna

anna k. sa...

Jenny!

Vad kul med Tengberts! Jag har varit och smekt på New Country stilen de har. Skulle himla gärna vilja ha något av deras skåp!

Mycket fint och verkligen något för mig att sukta efter!