27.3.06

Trädgårdsmässan - del två

Äntligen kan jag dela med av lite bilder från Trädgårdsmässan i Älvsjö!! Här kommer lite av vad jag såg och blev inspirerad av! Jag delar upp det hela i flera poster för enkelhets skull...

Vi kom tidigt och åt en stilla frukost i stora entréhallen. Jag och maken fastnade för den här panelen med de fina lådorna med Kornettblomma och Cineraria (om jag inte misstar mig)! Såna här väggar vill vi ha på vår inglasade balkong! Hellre panel än rå betong - det har vi redan i sovrummet!!

4 kommentarer:

Snäckan sa...

Jätteläckert! Blir också sugen på denna idé. Har ett tråkigt plank som skulle må bra av lite blomsterfägring.

anna k. sa...

Visst är det fint?! Tror nog att det är lätt att montera trälådor direkt på planket.

Det livar ju verkligen upp - eller hur?!

Anonym sa...

Så himla snygga!!! Precis vad mitt garage hade behövt... Är det okej att jag lånar din bild till min blogg???

anna k. sa...

Hej Jazzig!

Absolut, det är bara att låna! En liten länk (i inlägget) till mig vore trevligt, men inget krav!!

Tuta och kör du!!

/Anna