27.3.06

Tage Andersen

Trädgårdsnäringen har en superkändis och det är den här mannen; Tage Andersen! Han stod för den mest spektakulära, men ändå enkla idéträdgården på mässan.

Det var en ren fröjd att beskåda detta "sagoväsen" när han med en sådan enkelhet och självklarhet arrangerade Frittilaria! Till slut vågade jag mig fram och frågade om jag fick ta en bild...

Missa inte Kameliautställningen på Hallwylska som pågår nu!

Läs gärna mer om Tage här!

Tack till Flitiga Myran som håller kollen på mig!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken modig kvinna!! Själv hade jag ju möjligheten redan innan mässan öppnade, men jag var för feg! -Bra tjejen!
Men du, kameliautställningen, den startar inte snart, den slutar inom kort, pågår till 9 april.
Vilka fina bilder du tagit på mässan!
Imponerade Myran

anna k. sa...

Tackar myran!

Du vet jag och "tabeller"! Ska gå in och ändra på störten!!

Tackar berömmet över bilderna! Det kommer mer!

/Anna